کتابخانه پستی گچساران

این مرکز از سال 1378 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است . در  آبان ماه ،مصادف با  هفته کتاب این مرکز با امانت و ارسال کتاب و آشنایی کودکان و نوجوانان روستایی با فعالیتهای فرهنگی هنری ادبی شروع بکار کرد . کلیه فعالیتها در این مرکز بصورت غیرحضوری و از طریق پست انجام می گیرد



خدمات مرکز :

 

امانت و ارسال کتاب به روستاها

اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی بصور غیر حضوری

اجرای فعالیتهای هنری و ادبی بصورت غیر حضوریو از راه دور

بخش های مرکز :

 

دارای یک اتاق 25 متری واقع در مرکز2 کانون گچساران

امکانات ویژه مرکز :

 

 

امکانات کارگاهی :

 

 

خدمات فراگیر :

 

 

روز و ساعات فعالیت :

 

هر روز از ساعت 30/7 صبح تا14 ظهر

پرسنل :

 

یک نفر مربی فرهنگی

شرایط عضویت :

 

داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال 


نشانی :

 

گچساران پانصد دستگاه – مستقیم کوچه5 جنب حسینیه شهدا – مرکز فرهنگی هنری شماره2 کانون گچساران

تلفن :

 

32336796 – 32337145

مسئول مرکز :

 

اقای عرفان قرقانی پور


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 


  • 1403/05/11 - 11:28
  • تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد:

برای تحقق اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه مند در کانون تلاش کنیم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در همایش آموزشی معاونین مالی استانهای کشور عنوان کرد باید تلاش کنیم دو مولفه اعتماد مردم و نیروی انسانی کارآمد، دغدغه مند و جهادی نماد کانون باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد امیر سلیمان شهبازی در این همایش که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است با تشکر از مجموعه مدیریت کانون کشور اظهار کرد: آن چیزی که برای من خیلی ارزشمند است و درس بزرگی برای من در این مدت بوده مدل مدیریتی است که در ستاد کانون کشور وجود دارد.
وی افزود: مدل مدیریتی که کانون کشور هست شخص نیست یک سیستم است که هر کسی کمک می کند که دیگری رشد کند، از این مفهوم زیبا در روان شناسی تحت عنوان علاقه اجتماعی یاد می شود.
شهبازی اظهار کرد: مفهوم کانون بر این بنا شده است که ما کمک کنیم تا دیگران رشد کند و این اتفاق در سطح کلان کانون به زیبایی مشاهده می شود.
وی با اشاره به اینکه امروزه در دنیای روان شناسی اجتماعی و شغلی، مدیران را به سه دسته تقسیم می کنند، گفت: دسته اول مدیران مشکل مدار هستند یعنی دنبال این هستند که میز و صندلی خود را به هر قیمتی حفظ کنند، این دسته در دنیای سنتی زندگی کرده اند و نمی توانند راهبری اساسی جهت رشد و توسعه جامعه را داشته باشند.
شهبازی دسته دوم مدیران را مسله مدارها ذکر کرد و افزود: این دسته اونایی هستند که هم می خواهند یک نامی داشته باشند و هم صندلی خود را حفظ کنند و در دنیای مدرن روی مهارت ها متمرکز هستند.
مدیر کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران نوع سوم را  مدیران دغدغه مند یاد کرد و گفت: این دسته از مدیران اونایی هستند که کار می کنند برای اینکه دیگران رشد کنند انهایی که زحمت می کشند جامعه به سمت شکوفایی سوق داده شود.
شهبازی افزود: مسله ای که ما امروز در کانون به خوبی می بینیم اعتمادی است که مردم به ما دارند و این سرمایه اولیه ماست که باید قدر دان آن باشیم .
وی دومین سرمایه کانون را نیروی انسانی دانست و گفت: در سطح کلان مدیریت کانون تمرکز روی رضایت نیروی انسانی است‌.
شهبازی با اشاره به اینکه سومین سرمایه کانون، زمان است افزود: در شعار تابستانتو بساز زمانی را برای ما مشخص شده که شروع و پایان دارد.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم دو سرمایه اعتماد مردم و نیروی انسانی دغدغه مند و جهادی نماد کانون باشد.

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت