مرکز فرهنگی هنری شماره دو یاسوج  

 

این مرکز از سال 1387 فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی خود را آغاز نموده است .



خدمات مرکز :

 

کارگاه های هنری ویژه گروه های سنی ۴ سال کامل تا ۲۲ سال

اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه اعضا حقیقی و مجازی

اجرای نمایش های عروسکی وتئاتر و نمایش فیلم،قصه گویی

بخش های مرکز :

 

دارای یک سالن کتابخانه کودک ونوجوان، کارگاه نقاشی،کارگاه سفال، کارگاه قصه گویی

امکانات ویژه مرکز :

 

یک سالن مطالعه کودک ونوجوان ،

امکانات کارگاهی :   سالن مطالعه وسه کلاس که کارگاه های نقاشی سفال وقصه گویی در آنجا برگزار میگردد

خدمات فراگیر :

 

ندارد

روز و ساعات فعالیت :

 

مرکز دردوشفیت مشغول به کارمی باشدشیفت صبح ازساعت30/7الی30/13وشیفت عصرازساعت11الی17عصرمی باشد

پرسنل :

 

یک مربی مسئول ویک مربی فرهنگی یک مربی ادبی ویک مربی هنری

شرایط عضویت :

 

  داشتن حداقل ۶ سال تا ۱۷ سال  و پرداخت شهریه ۱۲۰۰۰ تومان برای عضویت در مرکز حقیقی


نشانی :

 

یاسوج شهرک امام حسین(ع)خیابان لقمان حکیم روبروی پلی کلینیک تامین اجتماعی

تلفن :

 

074-33380475

مسئول مرکز :

 

فاطمه رست


در صورتی که علاقمند به حضور در فعالیت های این مرکز بطور مجازی هستید، برروی تصویر زیر کلیک کنید


 


 

  • 1403/05/16 - 12:01
  • تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تجربه ای شیرین در کارگاه سفال خانواده و کودک در مرکز شماره یک یاسوج

مرکز فرهنگی هنری یک یاسوج کارگاه سفال والدین و کودک را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، فاطمه رست ، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری یک یاسوج در خصوص این کارگاه اظهار کرد: در این کارگاه، با والدین در خصوص اهمیت بازی در زندگی کودکان صحبت  و تاکید شد که بازی‌هایی چون آب بازی، شن بازی، گِل بازی، آرد بازی، که عناصر طبیعی در آنها دخیل هستند،در یادگیری کودکان تا چه اندازه مهم و تاثیرگذار هستند.

وی افزود: در کارگاه سفال و نقاشی، هدف ما، پرورش خلاقیت و رشد هوش، تقویت حواس پنگانه کودکان بخصوص حس لامسه بوده است و این بازی ها خلاقانه منجر به تخلیه هیجانی کودکان  و باعث می شود که آنها هر آنچه را که در ذهن دارند به صورت عینی پیاده کنند.

وی گفت: اجرای چنین کارگاه‌هایی باعث می‌شود که اعتماد به نفس بچه ها تقویت و ارتباط بین مادر و کودک با شرکت اولیاء در این کارگاه ها، بهبود یابد.

رست تشریح کرد: ما در آموزش‌های خود به صورت غیر مستقیم مسیر را به کودک نشان می دهیم، همراهی می کنیم تا به مقصد برسد.

وی افزود: زمانی که کودک با گل بازی می کند ناخودآگاه با مفهوم نرم، سفت، سبک، سنگین، خرد، تر، خشک آشنا می شود و همچنین می بیند و انجام می دهد و هماهنگی بین حس های کودک ایجاد می شود و مهارت اجتماعی او تقویت می یابد.

کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

شخصی سازی

انتخاب حالت کور رنگی

انتخاب رنگ

اندازه فونت